Wasze listy

„Mam taki problem ponieważ niby trzeba jeść posiłki co 3 godziny mniej więcej ale jak jem śniadanie o 6.30, później tak o 10 a następnie o 16. Nie mogę inaczej bo pracuje. A w pracy jak wiadomo nie można jeść. No więc nawet między ta 10 a 16 jest duża przerwa.”

Rzeczywiście to bardzo ważne, by jeść regularnie. Dla wielu osób może to utrudniać na przykład specyfika wykonywanej pracy (jak sądzę tak  jest właśnie w Twoim przypadku).

Zastanawiam się, czy w ogóle nie masz możliwości nic zjeść? Nie mówię, że to musi być jakieś konkretne ‚typowe’ śniadanie, ale na przykład chociaż jakiś owoc (np. banan), albo jogurt. Na rynku jest też sporo produktów typu batoniki ze zbożami, albo suszone owoce. Ewentualnie to może być także jakiś gęsty sok przecierowy (typu ‚Kubuś’ – mnóstwo ich jest na rynku). Warto byłoby spróbować potraktować te produkty jako zdrowe przekąski.

Twój organizm naprawdę potrzebuję regularnych posiłków, kiedy zadbasz o niego, na pewno nie pozostanie Tobie dłużny. Oczywiście wymaga to planowania z góry, myślenia o tym. Bo przecież trzeba wcześniej zaopatrzyć się w te produkty, a potem zabrać je ze sobą do pracy.

Jeśli na prawdę chcesz przytyć, zastanów się, co możesz zrobić, żeby zadbać o tę regularność. To może nie być łatwe, ale jestem pewien że uda Ci się coś wymyślić!

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*