Co robić, żeby jeść regularnie?

Zjadaj dziennie 4 – 5 posiłków, regularnie co 3 – 4 godziny, w miarę możliwości o tej samej porze.

To jedna z fundamentalnych zasad, które mogą pomóc Ci przytyć. Mogą – bo od Ciebie zależy, czy się do niej zastosujesz… Sporo osób ma problem z regularnym spożywaniem posiłków. Dla Ciebie również jest to trudne?

Żadna zmiana nie przychodzi łatwo. Na początku szczególnie wymaga to sporo wysiłku, ale potem będzie już lepiej. Nie wierzysz? Sprawdź sam!

Przez pierwsze 3 tygodnie rób wszystko, aby nie zapomnieć o regularności. Możesz nawet wieczorem planować, co i kiedy będziesz jadł następnego dnia. To pomaga. Możesz zrobić sobie listę. Albo włączyć przypomnienie w telefonie. Wszystko zależy od Ciebie.

Dlaczego przez 3 tygodni? Bo właśnie tyle potrzeba – 21 dni – żeby wyrobić w sobie taki pozytywny nawyk, przyzwyczajenie. Po tym okresie nie musisz już o tym szczególnie myśleć. Twój organizm będzie zaprogramowany. To kolejny mały krok do wygrania walki z niedowagą!

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*