Czy jeśli chcę przytyć, mam jeść słodycze?

deser

„Co ze słodyczami? Kocham je jeść i nie mogę bez nich żyć. Mogę je jeść czy raczej nie powinnam?”

Faktem jest, że słodycze mogą wpływać na przyrost wagi, ale postaraj się zastąpić je bardziej wartościowymi przyjemnościami, jeśli nie chcesz obrosnąć w sam tłuszcz.

Dużo lepiej zastępować je słodkościami o większej wartości odżywczej (przyjemne z pożytecznym!).

Ze względu na zawartość witamin i soli mineralnych, których potrzebujesz do zdrowego przybierania na wadze, wybieraj takie produkty, jak:

• Muesli, płatki, orzechy, rodzynki, słonecznik, pestki dyni, bakalie
• Suszone owoce (morele, banany, jabłka, śliwki, figi, daktyle)
• Napoje mleczne, gęste soki

Poza tym na rynku jest też sporo zdrowych pyszności: pełnoziarniste herbatniki, batoniki i desery.

Słowo przestrogi: Jeśli chcesz przytyć, pamiętaj, żeby słodycze w żadnym wypadku nie zastępowały Ci normalnych posiłków. Dlatego lepiej nie jedz ich przed posiłkami, bo ‚zapchasz się’ słodyczami i nie zjesz planowych posiłków. Najlepiej jest jeść słodycze na deser – kiedy już zaspokoisz głód, i dostarczysz organizmowi to, czego potrzebuje.

Które z tych produktów Tobie najbardziej odpowiadają?

Jeden komentarz

  1. Dryblas

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*