Brak apetytu po przebudzeniu…

„Rano nie mam apetytu i dlatego bardzo rzadko jem śniadania”

To kolejny częsty problem wśród osób, które chcą przytyć. Jak sobie z tym poradzić? Przede wszystkim musisz widzieć, że śniadanie to bardzo ważny posiłek, którego nie powinno zabraknąć w Twojej diecie na przytycie. Twój organizm potrzebuje składników odżywczych po kilku godzinach snu, aby poradzić sobie z zadaniami kolejnego dnia.

Niejedzenie śniadań jest nawykiem, który można (a nawet należy) zmienić. Bardzo trudno będzie Ci przytyć, jeśli nie będziesz jeść śniadań.

Co możesz zrobić?

  • Wprowadzaj zmiany stopniowo. W pierwszym tygodniu spróbuj zapanować tylko dwa śniadania – w wybrane dni. W następnym tygodniu – trzy. Zmierzaj do tego, by jeść śniadania każdego dnia. Zobaczysz, że poczujesz się lepiej.
  • Jeśli rano nie masz czasu, pomyśl o uszykowaniu sobie śniadania wieczorem poprzedniego dnia. Postaw na stole w kuchni płatki i miseczkę z łyżką, napisz kartkę: ‚Pamiętaj o śniadaniu’. Możesz też przygotować sobie smakowite kanapki na rano.
  • Zaopatrz się w pokarmy, które możesz zabrać ze sobą i zjeść po drodze. Nadają się do tego jabłka, owoce, banany, bułeczki itp.

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*